Overijssel

Klacht

Datum 04/12/2016
Land Nederland
Provincie Overijssel
Locatie van de windturbine(s) Gem Coevorden
Plaats Europark Coevorden
Uw Naam Rudy.Assen
Naam vermelding wel
Email Rudy.assen@ns.nl
Mailadres vermelding wel
Klacht Bij NNO wind ernstigge overlast van turbine die 3.45mw opwekt met wieken van 59 meter en die op ruim 1000 meter van ons huis is geplaatst .
Slapelose nachten en veel ergenis

 

Datum 01/31/2013
Land Nederland
Provincie overijssel
Locatie van de windturbine(s) vanaf 340 m van de voorgevel. Totaal 8 stuks
Plaats Zwolle en Nieuwleusen
Uw Naam ******
Naam vermelding niet
Email ***********
Mailadres vermelding niet
Klacht Vooral geluidsoverlast. In het voorhuis en slaapkamers kinderen. En helemaal als je buiten bent. Afhankelijk van windsterkte en -richting, van wat zoemen tot geluid van overvliegend vliegtuig of langsrijdende goederenwagons. Het geluid komt tegen de wind op ervaren wij.
Deze overlast hebben we van te voren niet in kunnen schatten. Ook al ga je af en toe eens luisteren bij andere molens. Het gaat 24/7 door. De geluidsnormen zullen vermoedelijk niet overschreden worden, maar we ervaren dat die normen dan te hoog zijn om nog met plezier buiten te kunnen zijn!
Je woongenot gaat sterk achteruit.

Klacht

Datum dd-mm-yyyy
Land Nederland
Provincie Overijsel
Locatie van de windturbine(s) Nederland
Plaats Nederland
Uw Naam Uw Naam
Naam vermelding wel
Email *************
Mailadres vermelding niet
Klacht Windenergie van Eneco.
Wij zijn in 2010 op verzoek van eneco over gesrapt op windenegie. Dit was volgens de medewerker goedkoper. Als je als energie berijf een nieuw product aanprijsd gaan wij er van uit dat het op de meest goedkopen manier wordt geleverd. in 2011 de jaar rekening was gunstig minder verbruikt maandelijkse termijn aangepast van 133 euro naar 134 euro . In 2012 de jaarrekening wederom minder energie gebruikt. maar de prijs fors verhoogd en moeten wij 274.00 Euro bij betalen en de maandelijks termijn verhoogd van 134,00 euro naar 172,00 euro, wij hebben een normale eens gezinswoning met 2 personen. Gebeld met eneco klanten service. En het antwoord alles klopt op de rekening,
en wat scherts mijn verbazing men heeft ons in geschreven met een variabel contract terwijl er een 3 jarig contract in de actie voor handen was . het komt nu hier op neer dat wij hebben gekozen voor variabel. Niets aan te doen mijnheer en uit gepraat ben je, er is ons zelfs geen alternatief geboden.Dus per 1 juli prijs verhoging

Reacties zijn gesloten.